status and mood...

karenah murid 2 adil... ( pendapat aku jer....)

Ni lah pendapat aku ttg diorg…

Pn.Zuraidah ~cikgu seni kitorg... die mngajar klas kitorg sminggu skali je... cikgu ni baek... aku slalu dpt A+ dlm subjek seni... hehe, smpi design baju klas pon cikgu amek design aku...

Seelan ~die suke wat lawak yg tak brape lawak…

Ijat ~die serius n sensitive… sensitive guy…

Shameera ~manje pon ade gak… aku suke kwn ngn die…

Nina ~best friend aku… die pon manje gak… die fun… best kwn ngn die…

Rotcana ~tegas tp baek… tp kekadang, aku ade la gado ngn die..

Wan ~bagi aku die ni pendiam… ntah la nape aku ckp camtu… meby sbb aku tak slalu sembang ngn die kot…

Aida ~manje la gak… tp die baek…syok ade kwn cam die…best friend aku kot… die ni agak gile-gile ckit… hehe….

Fara ~same cam aida…manje n baek… tp die kuat berahsie ngn aku… ntah la knape… tp die best… gile-gile gak…

Hamizah ~student yg paling pandai dlm form 2… aku tak slalu sgt bsembng ngn die… tp aku tau… die baek….

Meena ~mak angkt aku dlm klas... haha... die ni klakar ckit... kuat gelak... haha... tp aku best kwn ngn die...

Syifa ~doktor Syifa... die ni baek... tp agak jiwang kot... aku rapat ngn die mase exam aritu... haha... ble die dah siap jawab kertas prekse tu, die conteng kertas soalan tu ngn ayat2 jiwang... haha... tp die baek...

Nik Alya ~dulu mase die baru2 masok pindah klas nih, aku tak brape rapat ngn die... lps Nina kasi no contact die kt aku, die tros rapt ngn aku... haha... die ni baek... satu geng ngn Nina, fara, Aida,syifa, Meena...

Haziq ~die kuat touching kot.... die dah tarik diri dari team bola kitorang (AFC)...die pndai men bola... kaki die kras....

Kamarul ~die ni ketua pengawas... die terrel men badminton... meby die ade power kat tangan kot.. sbb men bola die jd kiper...

Syamim ~muke die cam chef jo... haha... die ni lawak... suke melatah... die akn ckp OH MAKYE...

Abu ~die ketua klas nih... die ni btanggungjawab orgnyer.... die gak pengurusiahli PPI... die ni amanah...

Adam ~kaki bola... satu geng ngn aku, huzaifah, fik... die ni terel men bola... die mmg baek ngn aku...

Huzaifah ~die ngn fik slalu carik gadoh ngn aku...

Fikri ~die pon same cam huzaifah.... slalu carik gado ngn aku...

atikah ~budak ni otai... tp pndai... dpt 9A exam aritu...

haida~same gak cam atikah... otai n pndai... mmg satu kpale lah diorg ni....

syahirah ~die ni budak paling tegas dlm klas... mmg slalu serius....

aliya sabrina ~die ni alim org nyer... baik... aku tak slalu sgt sembang ngn die....

faten ~die, amirah, hafizah, nisa, ngn warfaknika mmg stu geng... sume nye same prangai... otai...

nisa ~walupon die pendiam ngn aku, tp aku tau... die otai...

hamizatul ~budak paling gedik dlm klas... kowt.... die suke jerit kuat2 kalu terkejot... ntah apesal la die tu...

aini ~satu geng ngn si hamizatul tu.... satu kpale ah diorg...

warfaknika ~die ni otai.... tp baek... :)

athirah ~die ni agak pendiam ngn aku... aku tak slalu sembang ngn die.... tp yg aku tau, die ade pakwe...

tun hazwa ~satu geng ngn athirah tu.... same je diorg tu....

thatchaini ~hmmmm.... tah la... aku pon tak tau nak ckp ape psl die ni...

yoke kuan ~die ni mmg pndai but pembentangan kat dpn.... die ni suke wat lawak...

jia yu ~dulu die garang ngn aku.... tp skang ni kitorg rpat la gak... aku slalu kenekn die...

fong carman ~same la cam jia yu... aku slalu kenekn die...

amirah ~aku ni tak slalu sembang ngn die... tp dulu aku rajin arr mesej ngn die...

hafizah ~same cam amirah... aku start rpt ngn die lps aku dpt no hp die... hehe...

sufiyah ~die ni bole dikatogorikn manje kot.... ntah la... ade pakwe ke tak die ni...???

fadhil ~die ngn hazik suke pakai minyak ata mase gi skolah... kalo dkt ngn die msti bau wangi... teacher pon ckp, bau minyak tu same cam bau minyak wangi tokwan teacher....

mior ~die ni agak pendiam... tp die pndai n baek... die suke wat lawak gak....

ismawani ~otai n pndai... haha... same cam atikah....

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

About this blog

blog ni pasal aku, kawan, aku, kawan...
macam2 ada...!!!

nyanyi kuat2....

Followers

siape anda???